laupäev, 15. oktoober 2016

Andmekandjad.

Pealmine andmekandja minu arvutis on kõvaketas. Enamik asjadest ma just sinna  salvestangi. Sinna on mul salvestatud pilte ja videosid. Minu kõvaketa suurus on 1TB ja mulle sellest hetkel täitsa piisab.
Pildiotsingu kõvaketas tulemus
Lisaks kasutan ma veel DVD ketast. Tänu sellele saan ma filme ja mänge mängida. Kuna alguses mul plaadimängijat arvutiga kaasas polnud pidin ma selle ise juurde ostma.

Pildiotsingu dvd plaadi mängijad tulemus
Kui on vaja andmeid jagada või midagi tähtsat veel salvestada siis kasutan ma mälupulka. Minu mälupulga probllemiks on see, et sinna ei mahu väga midagi suurt salvestama.
Mälupulka olengi ma siiani vaid korra kasutanud ja seda ka selleks. et uurimustöö ajal Powerpointi
kasutada. Kuid samas tundub see päris mugav viis asjade jagamiseks, eriti tänu sellele, et mälupulk on nii väike.
Pildiotsingu mälupulk tulemus

1 kommentaar: